sobota 8. října 2011

Tak už zase vařím

Uplynulo hodně dlouhé období, ale vzhledem k celkové vytíženosti nebyl vůbec čas na tento báječný koníček. Nicméně nyní je vše zase jinak a tak už to v chladícím boxu pěkně probublává a chystá se nová dávka domácího piva.
Tentokrát jsem zvolil postup ze sladového výtažku Bruntál v mnohokrát doporučované dávce 180g/litr. Chmelovar dělám pouze ve 4 litrech a dávám půl na půl Červeňák a Premiant. Zakvášel jsem tentokrát chválenými kvasinkami Nottingham.
Změnu jsem udělal ve fermentační nádobě, z toho plastu prostě nemám nejlepší pocit a tak jsem vzal klasický skleněný demižon na víno, silikonovou zátku do které jsem vyvrtal díru a umístil bublák. Pivo také nebude plněno do PVC lahví, ale do skla a klasicky zavíčkované.
Už se těším na první ochutnávku;)

Žádné komentáře:

Okomentovat